The best Side of ماگ

Wiki Article

هر چند زیبایی آن بیشتر از استحکام آن است و در ابعاد کوچک ساخته می شود، بنابراین بعید است مورد پسند شما باشد.

برای گرم کردن انواع نوشیدنی ها و زمان هایی که درگیر کار هستید ، بهترین راه استفاده از ماگ های هیتر دار است، طراحی ارگونومیک این ماگ ها به گونه ای است که حرارت را پخش میکند و باعث میشود حرارت به تمام بخش‌های آن برسد ، این محصول به گونه ای طراحی شده است که لیوان بر روی یک هیتر قرار می گیرد و با متصل کردن سیم برق ، هیتر صفحه ی زیری لیوان شروع به گرم شدن می کند و مایع داخل آن گرم میشود ، هیتر بکار رفته در این ماگ ها مناسب برای گرم کردن ماگ های سرامیکی و پیرکس می باشد و با کابل برق شارژ می شود.

نگهداری و تمیزکردن ماگ‌های پلاستیکی بسیار آسان است. آن‌ها با مواد شوینده معمولاً به راحتی قابل شستشو هستند و به دلیل غیر قابل نفوذ بودن پلاستیک، نگهداری مایعات گرم را نیز ممکن می‌سازد.

ارائه دهنده انواع هدایای تبلیغاتی,تضمین کیفیت , قیمت مناسب , تحویل سفارش سریع, قبول مرجوعی و خرابی, امکان تولید هدایای سفارشی و خاص

مرکز فروشگاه کافی سل در شهر اصفهان است و شما میتوانید با ثبت خرید خود در اصفهان ،ماگ مورد نظر خود را در همان روز درب منزل دریافت کنید.

مدل سنگ کریستالی تزیینی بسیار زیبا برای دکوراسیون داخلی خانه

ساختار این وسیله به‌گونه‌ای است که می‌تواند تا طولانی‌مدت دمای مایعات را حفظ کند و جلوی سردی و کاهش دمای‌شان را بگیرد.

نوشیدن قهوه در فنجان لذت بخش است ماگ قهوه در طرحها و جنسهای مختلفی در بازار وجود دارد. از جنس شیشه یا سرامیک. شما چه فنجان یا ماگی را می پسندید؟ آیا می دانستید هر فنجان برای قهوه های مختلف سرو می شود؟ مطلب زیر اطلاعات مربوط به انواع ماگ و فنجان در ابعاد، مزایا و معایب آن را در اختیارتان قرار می دهد.

یک ماگ برای هدیه دادن به یک دوست صمیمی همیشه می‌تواند جذاب و دوست داشتنی باشد، همچنین به دلیل داشتن بازه قیمتی وسیع از ارزان تا گران می تواند بهترین خرید یک هدیه باشد، چون شما می توانید بنا بر هزینه که می‌خواهید بپردازید ماگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

فنجان قهوه ترک: قهوه ترک در قهوه جوشی به نام ایبریک یا جزوه تهیه می شود و در فنجانهای دمیتاس سرو می شود. البته این نوع فنجان دمیتاس با فنجانی که برای اسپرسو مصرف می شود فرق می کند. قهوه ترک به دلیل روش تهیه نسبت به اسپرسو ??????? ????? دمای بالاتری دارد.

ماگ ها در طراح های بسیار زیادی به بازار عرضه شده اند. در حدی که تنوع رنگ و طراحی آن بیش از ۱۰۰۰ مدل می باشد که می تواند نیاز تمامی سلیقه ها را برآورده کنند.

به لیوان یا محفظه ای گفته میشود که برای نوشیدن چایی و یا قهوه و یا نوشیدنی های گرم استفاده میشود.

این خصوصیت، ماگ سرامیکی را به انتخابی عالی برای نوشیدنی‌های داغ مانند چای، قهوه و شکلات داغ تبدیل کرده است.

تفاوت ماگ و فنجان چندان قابل توجه نیست چراکه این محصولات ممکن است به لحاظ ظاهری شباهت چندانی با یکدیگر نداشته باشند اما جنس هر یک از آن‌ها شباهت‌هایی با هم دارد که لازم است در حین خرید به آن توجه داشت.

Report this wiki page